Changelog
Release V1.21.163 (09-04-2021)
Verbetering:
- Het uitschakelen van betalingsherinneringen is eenvoudiger geworden. Het is nu mogelijk om niets in te vullen.
- De statistieken (datatabellen) waarbij uren worden vermeld, zijn uitgebreid met een notatie in uren en minuten. Daarmee krijg je naast bijvoorbeeld 1,5 uur ook 01:30 in een kolom daarbij.
- De statistieken (grafieken) hebben nu geen 4 verschillende kleuren, maar zijn uitgebreid naar 4 series met meerder kleurtinten. Daarmee worden uitgebreidere grafieken beter onderscheiden.
Toegevoegd:
- Er zijn diverse nieuwe statistieken (grafieken) beschikbaar gemaakt, voor onder meer beter inzicht in verloop van jaren en verschillen per locatie.
- Het is vanaf nu mogelijk om zelf het moment van facturatie van afspraken in te stellen. Je vind deze optie in een nieuw tabblad van de financiële instellingen.
Wijziging:
- De support widget die je altijd kon vinden op de support pagina hebben we nu ook beschikbaar gemaakt bij de instellingen. Zo kun je vanuit de instellingen direct je vraag opzoeken, of naar ons toesturen.
Bugfixes:
- Er zijn diverse kleine foutjes in het systeem hersteld.
Release V1.21.162 (20-03-2021)
Verbetering:
- Koppeling met nieuwe casus mogelijk voor notities en afspraken.
Toegevoegd:
- Nieuwe tools pagina is nu standaard voor alle hoofdgebruikers beschikbaar.
- Mogelijkheid voor het herhalen van afspraken.
Wijziging:
- Er zijn geen wijzigingen bij deze update.
Bugfixes:
- Er zijn diverse kleine foutjes in het systeem hersteld.
Release V1.21.160 (23-02-2021)
Verbetering:
- Naast het afmelden voor nieuwsbrieven is het nu ook mogelijk geworden om cliënten af te melden voor specifieke type berichten. Zoals bijvoorbeeld een afspraakbevestiging of betalingsherinnering.
- Het laden van de afspraken in de agenda is versneld door gegevens langer te bewaren. Ook het laden van het scherm bij bewerken is sneller geworden.
Toegevoegd:
- In de e-mailinstellingen van een cliëntendossier, kun je nu ook de status van het eventueel 2e mailadres bekijken.
- In de e-mailinstellingen van een cliëntendossier is het nu ook mogelijk om (namens een cliënt) af te melden voor specifieke type berichten.
- We hebben de mogelijkheid toegevoegd om cliëntendossier samen te voegen door gegevens over te zetten in geval dat er een duplicaat is aangemaakt.
- Mogelijkheid om zelf publieke bestanden te uploaden en ge gebruiken in bijvoorbeeld e-mailsjablonen
- Mogelijkheid om dezelfde publieke bestanden ook weer te verwijderen.
- Mogelijkheid om agenda (dag- en weekweergave) op bepaalde momenten visueel te blokkeren . Bijvoorbeeld om tijd te reserveren voor pauzes of administratieve handelingen.
- Mogelijkheid om geplande cursussen weer te geven in de agenda (dag- en weekweergave).
- Mogelijkheid om externe ICS feeds weer te geven in de agenda (dag- en weekweergave). Bijvoorbeeld die van je privé Google Agenda.
Wijziging:
- Er zijn geen wijzigingen bij deze update
Bugfixes:
- Er zijn diverse kleine foutjes in het systeem hersteld.
Release V1.21.157 (15-01-2021)
Verbetering:
- We hebben diverse kleine aanpassingen gedaan aan tekstuele foutjes in het systeem.
- Aanpassen van factuurperiode abonnement nu mogelijk op accountpagina.
Toegevoegd:
- Preview van cliënten waarbij archiveren een suggestie is.
- Bij de datatabellen zijn 3 extra overzichten beschikbaar gemaakt, waaronder een overzicht van omzet en BTW op basis van het kasstelsel.
Wijziging:
- Bij markeren van meerdere facturen als betaald, worden nu ook de totaalbedragen in de transactie toegevoegd.
- Het overzicht van datatabellen gewijzigd en onderverdeeld in verschillende opties.
- Relatiegroepen bevatten nu een extra optie die later extra mogelijkheden zal bieden.
Bugfixes:
- Er zijn diverse kleine foutjes in het systeem hersteld.
Release V1.20.148 (06-09-2020)
Verbetering:
- Verbetering in weergave van beveiligde berichten in mailbox en cliëntportal. Cliënten kunnen nu ook hun verzonden berichten terug vinden. Tevens is er vanaf nu een indicatie of een bericht al gelezen is door de praktijk / cliënt.
- Cliëntoverzicht met meer dan 1.000 clienten is versneld.
- Suggestie voor archivering is verbeterd.
Toegevoegd:
- Er zijn geen nieuwe functies toegevoegd.
Wijziging:
- Voorbereidingen getroffen voor migratie van servers.
- Alle in het dossier opgeslagen bestanden worden al ruim een jaar extern opgeslagen. Inmiddels zijn ook alle bestanden van voor die tijd naar de externe omgeving verplaats. Bestanden zijn met een beveiligde unieke link uiteraard wel bereikbaar.
Bugfixes:
- Er zijn geen bugfixes geweest.
Release V1.20.147 (14-08-2020)
Verbetering:
- Vensters waarin factuurgegevens worden getoond zijn aangepast. De verouderde icoontjes zijn vervangen voor onze standaard buttons.
- In een cliëntendossier (vernieuwde weergave) is het nu mogelijk om alle verslagen inhoudelijk onder elkaar te bekijken. Oorspronkelijk hadden we dit meer overzichtelijk gemaakt zodat je sneller het juiste verslag kon vinden om te openen. Feedback die hierop kwam is dat het nu niet meer zo handig is om snel wat meer verslagen terug te lezen, waardoor we in het overzicht een knop hebben toegevoegd om alle inhoud in te laden. De optie werkt daardoor wel wat langzamer.
Toegevoegd:
- Er zijn geen nieuwe functies toegevoegd.
Wijziging:
- Er zijn geen andere wijzigingen.
Bugfixes:
- Er zijn geen bugfixes geweest.
Release V1.20.146 (16-07-2020)
Verbetering:
- In het overzicht van de instellingen van de clientportal zijn de nieuwe functies nu zichtbaar.
- Enkele optimalisaties van vernieuwde weergaves.
Toegevoegd:
- Er zijn geen nieuwe functies toegevoegd.
Wijziging:
- Er zijn geen andere wijzigingen.
Bugfixes:
- Er zijn geen bugfixes geweest.
Release V1.20.145 (20-06-2020)
Verbetering:
- In het BTW-overzicht wordt nu ook de naam van de locatie vermeld.
Toegevoegd:
- Bij gebruik van de cliëntportal is het nu mogelijk om de cliënt een link toe te sturen voor de reset van een het wachtwoord.
Wijziging:
- Er zijn geen andere wijzigingen.
Bugfixes:
- Er zijn geen bugfixes geweest.
Release V1.20.144 (01-06-2020)
Verbetering:
- Naar aanleiding van een kortdurige storing bij een van onze Email Service Providers hebben we onze handmatige fall-back aangepast zodat bij eventuele problemen automatisch een 2e poging wordt gedaan via de tweede provider. De kans dat beide gelijktijdig onbereikbaar zijn is nihil.
Wijziging:
- We hebben meerdere updates moeten doen aan verschillende codes om problemen in de nieuwste browser Google Chrome 83 te verhelpen.
- Met deze updates zullen ook onze berichten betreft het abonnement via de nieuwe mailproviders verzonden worden.
Toegevoegd:
- Verbruik van beeldbellen die vanaf mei worden doorberekend staan per juni op de factuur vermeld.
Bugfixes:
- Er zijn geen bugfixes geweest.
Release V1.20.142 (21-05-2020)
Verbetering:
- Bij accepteren van afspraken via de afsprakenwidget wordt (indien van toepassing) een nieuwe cliënt direct uitgenodigd voor de cliëntportal.
Wijziging:
- Vandaag nemen we een nieuwe bestanden server in gebruik. Het systeem is hierop voorbereid en aangepast.
Toegevoegd:
- Er zijn geen toevoegingen geweest.
Bugfixes:
- Er zijn geen bugfixes geweest.
Release V1.20.141 (24-04-2020)
Vandaag hebben we een update gedaan waarbij we het aanmaken, bewerken en verzenden van nieuwsbrieven wat intuïtiever hebben opgezet. Zo kun je van het instellen van de nieuwsbrief direct een nieuw sjabloon aanmaken of de bestaande bewerken. En wanneer instellingen ontbreken word dat nu duidelijk vermeld.
Release V1.20.140 (22-04-2020)
Vandaag hebben we een update gedaan waarbij het mogelijk is geworden om het beeldbellen te upgraden naar maximaal 6 deelnemers. Tevens is er een overzicht te zien van het verbruik per dag. Het verbruik wordt bijgehouden sinds update V1.20.139. Tot slot hebben we de weergave voor de andere deelnemers bijgewerkt waardoor ook zij een grotere weergave kunnen bekijken.
Release V1.20.139 (14-04-2020)
Vandaag hebben we een update gedaan waarbij het mogelijk de het gebruik van de links beperkt wordt tot 1 gebruiker. Tevens is het voorbereid om de kosten voor het gebruikt te kunnen doorberekenen. In de maand april 2020 was was de tool gratis. Vanaf 1 mei 2020 worden de kosten doorberekend.
Release V1.20.138 (01-04-2020)
In verband met alle maatregelen omtrent COVID-1.9 hebben we voor jullie tijdelijk een video-chat toegevoegd zodat je wellicht afspraken op afstand kunt laten doorgaan. De videoverbinding staat 1-op-1 gesprekken toe, en kan met het delen van een link met de cliënt of collega worden gestart.
Helaas bieden we geen actieve ondersteuning en support voor deze tool, omdat we dit zeer snel hebben moeten ontwikkelen waardoor het testen voor alle apparaten niet mogelijk is geweest.
Release V1.20.137 (14-03-2020)
Verbetering:
- De supportpagina in het systeem is geheel vernieuwd en uitgebreid met:
- Een link naar berichten die gedeeld worden met onze klanten
- Een link naar het helpcenter waarin vele artikelen staan met uitleg
- Een link naar een overzicht van ingestuurde tickets
- Inzicht in de historische beschikbaarheid van het systeem
- Een link naar onze publieke statuspagina en inzage in de monitoring
- Een link naar webinars binnen ons systeem
Wijziging:
- Facturen layout 2019 hebben de tekst betreft in bij de factuurgegevens staan, indien deze handmatig zijn aangepast.
Toegevoegd:
- Vanaf nu is het mogelijk bestanden en verslagen met een cliënt in de cliëntportal te delen.
- Vanaf nu kunnen cliënten bestanden in de cliëntportal uploaden naar hun dossier.
- In beta is het mogelijk om facturen tijdens de afspraak al te laten genereren.
Bugfixes:
- Er zijn geen bugfixes geweest.
Release V1.20.136 (29-02-2020)
Verbetering:
- De mailfunctie is verder verbeterd om eventuele fouten bij verzending eerder te herkennen. Bij eventuele problemen bij een van de e-mail service providers kunnen we nu nog sneller omschakelen.
Wijziging:
- Facturen voor franchise bevatten geen onnodige lege regels meer. Indien beschrijving leeg en bedrag 0 is worden deze niet meer aan de factuur toegevoegd.
Toegevoegd:
- Vanaf nu is het mogelijk om uitnodigingen voor een cliëntportal weer te verwijderen wanneer deze nog niet zijn geaccepteerd.
Bugfixes:
- In sommige gevallen werden de verzonden (of niet verzonden) e-mails niet correct opgeslagen in verzonden items.
- Indien e-mails werden verzonden via de alternatieve provider was het niet mogelijk om de verzonden e-mails te bekijken.
Release V1.20.135 (21-02-2020)
Verbetering:
- Bij de verzending van nieuwsbrieven word nu apart vermeld hoeveel adressen dubbel, afgemeld en geblokkeerd zijn.
- Werk je in het dossier met een tweede e-mailadres in het dossier, dan kan ook dat adres nu gebruikt worden voor de verzending van nieuwsbrieven.
- In het cliëntendossier is nu zichtbaar welke e-mails ontvangen kunnen worden.
- Een Casus V2 is nu standaard opgenomen in elk account.
Wijziging:
- Systeem is voorbereid op het eenvoudig delen van bestanden met cliënten in de portal. Bij het uploaden worden de bestanden op een onafhankelijk beveiligde server geplaatst.
Toegevoegd:
- Vanaf nu is het mogelijk om verzekeraar en polisnummer eenvoudig uit de cliëntportal over te nemen.
- Het systeem is voorbereid op het zelf toevoegen van publieke bestanden die je graag met cliënten wilt delen. Bijvoorbeeld voor een logo in de handtekening van de e-mail, of een PDF met de behandelvoorwaarden.
Bugfixes:
- Bij het opvragen van een nieuw wachtwoord, werd in enkele gevallen geen e-mail verzonden.
- In de aanhef op de factuur, kwam in sommige gevallen t.a.v. te staan na de aanhef, waarbij dit niet nodig is. Nu is dit gewijzigd zodat dit alleen bij bedrijven het geval is.
- Berekening van statistieken exclusief btw waren in enkele gevallen niet correct.
Release V1.20.134 (01-02-2020)
Verbetering:
- Indien client de toestemming in de portal heeft ingetrokken, wordt dit nu duidelijker in het dossier vermeld.
Wijziging:
- De methode voor het opvragen van een nieuw wachtwoord is gewijzigd.
Toegevoegd:
- Er is in deze update niets toegevoegd.
Bugfixes:
- In de agenda was het accepteren van een aanvraag uit de widget niet altijd mogelijk, dit probleem is nu verholpen.
- In sommige gevallen was heb mogelijk dat bij het bewerken van een gekoppeld document, de koppeling verloren ging. De data is hierbij nooit verloren gegaan.
Release V1.20.133 (25-01-2020)
Verbetering:
- Diverse kleine technische optimalisaties.
- Voor franchise gebruikers worden geen facturen meer gemaakt als de locatie is verwijderd.
Wijziging:
- Bij het toevoegen en bewerken van een cliëntendossier, kunnen tabbladen nu logische worden overgeslagen.
Toegevoegd:
- Indien je jouw wachtwoord bent vergeten, kun je deze nu met een tijdelijke link aanpassen. Deze link kan opgevraagd worden op de inlogpagina van het account.
- Bij de instellingen hebben we een aantal opties vanuit de BETA naar voren gehaald zodat deze beschikbaar worden. Onder meer het toevoegen van domeinnaam en verzenden van nieuwsbrieven zit hierin.
- Indien je minder dan 300 cliënten hebt, worden e-mailadressen bij het aanmaken van een e-mail automatisch aangevuld.
Bugfixes:
- In vernieuwde weergave van dossier, waren behandelverslagen niet altijd beschikbaar, indien dit wel zou moeten zijn.
- In vernieuwde weergave van het dossier konden toegevoegde notities niet (meer) bekeken en bewerkt worden.
- Wanneer een mail niet afgeleverd kon worden, en deze was verzonden van een eigen domein, werd je hierover niet geïnformeerd.
Release V1.20.132 (16-01-2020)
Verbetering:
- Diverse kleine technische optimalisaties.
- Voor franchise gebruikers worden geen facturen meer gemaakt als de locatie is verwijderd.
Wijziging:
- Activeren van iDeal via Mollie is veranderd. Voorheen was koppelen mogelijk met gebruikersnaam en wachtwoord. Nu hebben we dat vereenvoudigd naar alleen het Mollie Partner ID.
Toegevoegd:
- Het automatisch genereren van facturen voor afspraken hebben 2 extra opties:
- Handmatig
Facturen worden niet automatisch aangemaakt, maar kunnen handmatig met 1 klik worden gegenereerd. - Gedurende de dag
Facturen worden op de dag zelf gemaakt zodra de afspraak is heeft plaatsgevonden.
- Handmatig
- Afmelden van nieuwsbrieven nu mogelijk door het toevoegen van een nieuwe snippet {unsub}.
- Bedrijf kan nu als client worden gebruikt, voor onder meer het aanmaken / inplannen van afspraken.
- Nieuwe Casus in BETA.
Bugfixes:
- Registratie van uitbetaling iDeal werd afgerond op hele bedragen. De uitbetaling zelf was wel correct.
Release V1.19.131 (03-01-2020)
Verbetering:
- Diverse kleine technische optimalisaties.
- Voor franchise gebruikers worden geen facturen meer gemaakt als de locatie is verwijderd.
Wijziging:
- Verzending van nieuwsbrieven gaat nu in batches van 499 geadresseerden per keer.
- Indien bij een afspraak is ingesteld dat er geen factuur gemaakt moet worden, wordt de button hiervan niet meer getoond.
- Nieuwste mailfunctie in gebruik genomen voor diverse functies.
Toegevoegd:
- In brieven kan nu extra snippets worden gebruikt voor onder meer de datum en hulpvraag.
- In BETA de nieuwe casus starten.
Bugfixes:
- Tussenvoegsel van gebruiker ontbrak bij supportaanvragen.
- Bedrijfsinformatie op facturen met layout 2019 nu gelijk gezet. De voorvertoning week af van de daadwerkelijke PDF.
- Bevestiging van Cursus wordt nu alleen verzonden als deze optie actief is. Voorheen werd deze ook gestuurd als de factuur direct werd aangemaakt.
Release V1.19.130 (07-12-2019)
Verbetering:
- Diverse kleine technische optimalisaties.
Wijziging:
- Formulieren met een slider veld bevat nu meer informatie over der werking
Toegevoegd:
- Overzicht met facturen van Zorglink, bevat nu meer informatie over de factuur
Bugfixes:
- Overzicht met cursisten bevat nu volledig adres en juiste vermelding van geslacht.
Release V1.19.129 (29-11-2019)
Verbetering:
- Diverse kleine technische optimalisaties.
- E-mailadressen van dossiers die geblokkeerd zijn, worden ook niet meer gebruikt voor de nieuwsbrieven en uitnodigingen van praktijkreview.nl
- De relatiegroepen kunnen nu worden samengesteld en gefilterd op afspraken.
Wijziging:
- De loginpagina voor praktijken is overzichtelijker gemaakt.
- De informatie over 2-staps-verificatie in het systeem is vernieuwd en hebben duidelijker de eventuele kosten vermeld.
- Op enkele factuur sjablonen is de automatische toegevoegde tekst 'optionele detail' of 'notitie op factuur' verwijderd. De notitie die wordt toegevoegd, wordt nu gewoon onder aan de factuur toegevoegd. Door deze tekst weg te laten is de vrijheid om hier eigen invulling aan te geven.
Toegevoegd:
- Vanaf nu is het mogelijk om de IBAN voor de automatische betalingen via het systeem te wijzigen
- Vanaf nu is het mogelijk om automatische incasso op een later moment te activeren en tot die tijd via iDeal te betalen.
- Bij dossiers is er nu de mogelijkheid om een 2e e-mailadres en 2e naam toe te voegen. Deze tweede naam wordt dan ook gebruikt voor de naam in de portal en toegevoegd bij de mailings over de afspraak. De Snippet %CLIENT.NAME% zal ook deze tweede naam gebruiken.
Bugfixes:
- Bij het bewerken van een sjabloon voor de nieuwsbrief, was het onderwerp niet direct aan te passen.
Release V1.19.128 (09-11-2019)
Verbetering:
- Kleine aanpassingen aan de weergave van resultaten praktijkreview.nl
- Kleine aanpassing aan het verzenden van nieuwsbrieven.
- Toevoegen van domeinnaam verbeterd.
Wijziging:
- Indien cliënt nog niet actief in de portal, word deze niet meer geïnformeerd over nieuwe formulieren die klaar staan. Dit om verwarring te voorkomen.
- Indien beschikbaar worden zorgverzekeraar en polisnummer getoond bij afspraak.
- Eventuele profielfoto van de client is verplaatste naar de tab contact bij de gegevens van de afspraak.
- In de lijst met de verzonden facturen staat vanaf heden de ingestelde betaalmethode.
- In de lijst met verzonden facturen verspringen de regels niet meer wanneer je meerder facturen wilt selecteren. De acties zijn nu te openen via het nieuwe icoontje aan de rechterzijde.
Toegevoegd:
- Instellingen voor inzage verslagen in cliëntportal. Deze zijn nog niet beschikbaar, maar instelling is alvast zichtbaar in de weergaves.
- Bij formulieren in de portal kan nu worden ingesteld of cliënten een ingestuurd formulier mogen inzien.
Bugfixes:
- Indien een creditfactuur was aangemaakt, was originele factuur niet meer bij de afspraak te vinden.
- In enkele gevallen werden tijden in 12-uurs format opgeslagen, dit is nu standaard 24 uurs tijden.
- In enkele gevallen werden facturen niet automatisch gegenereerd op basis van afspraken.
- Facturen aan bedrijven waren niet via de bedrijven zelf terug te vinden.
Release V1.19.127 (19-10-2019)
Verbetering:
- Na het accepteren of weigeren van een afspraakverzoek worden nu op basis van de instellingen bevestigingen verzonden.
- Melding van afspraak verzoeken nu aan het dashboard toegevoegd.
Wijziging:
- Weergave van resultaten praktijkreview.nl verbeterd aan de hand van feedback.
- Resultaten van praktijkreview.nl worden realtime bijgewerkt als er nieuwe reacties zijn.
- Status van verzonden mails wordt niet meer elke keer opgehaald.
Toegevoegd:
- Instellingen voor afspraken widget zichtbaar via de instellingen.
Bugfixes:
- Er zijn geen bugfixes uitgevoerd.
Release V1.19.126 (05-10-2019)
Verbetering:
- Enkele kleine optimalisaties.
Wijziging:
- Kleine aanpassing aan factuur sjabloon VBAG om info 'betreft' op factuur te tonen.
- Systeem voorbereid op verzending van mailings / nieuwsbrieven.
- Systeem voorbereid op aanvraag van afspraken.
- Systeem voorbereid op afblokken van agenda.
Toegevoegd:
- Praktijkreview.nl integratie toegevoegd aan statistieken.
- Extra 'to-do-rapportages' toegevoegd aan statistieken.
Bugfixes:
- Update aan crediteren waarbij in sommige gevallen niet de volledige factuur werd gecrediteerd.
- Gecrediteerde facturen bleven meegeteld worden bij openstaande facturen in statistieken en dashboard.
Release V1.19.125 (29-08-2019)
Verbetering:
- In het vernieuwde overzicht van het cliëntendossier, zijn nu ook de kolommen aan te passen.
- In het vernieuwde overzicht van het cliëntendossier, komt nu ook de suggestie om cliënten te archiveren.
- Alle facturen die in de afgelopen 2 jaar van ons hebt ontvangen zijn vanaf nu weer te downloaden en eventueel te betalen via het overzicht in je account.
Wijziging:
- Er zijn geen onderdelen gewijzigd.
Toegevoegd:
- Er zijn geen onderdelen toegevoegd.
Bugfixes:
- Er zijn geen bugfixes uitgevoerd.
Release V1.19.124 (24-08-2019)
Verbetering:
- Enkele kleine optimalisaties.
- Enkele placeholder-afbeeldingen zijn toegevoegd omdat deze niet altijd geladen konden worden
- Indien je een factuur crediteert, wordt in het veld 'Betreft' ingevuld welk factuurnummer gecrediteerd is.
- Bij het aanmaken van de relatiegroepen is er een filter toegevoegd op basis van afspraak. Deze functie is nog in BETA, maar moet het mogelijk maken om een selectie te krijgen van contacten die in bijvoorbeeld afgelopen maand een afspraak hebben gehad.
- In sommige gevallen kon het voorkomen dat een dubbelklik op een verzend- of opslaan-button ervoor zorgde dat de actie ook 2 keer werd uitgevoerd. Dit hebben we bij het inplannen van afspraken nu voorkomen.
Wijziging:
- Er zijn opties toegevoegd aan het bepalen wanneer facturen voor afspraken gemaakt worden. Deze nieuwe opties zijn al zichtbaar, maar kunnen op dit moment nog niet geselecteerd worden. In een van de volgende updates zal dit aangepast worden.
- In de vernieuwde weergave van het cliëntendossier is het nu ook mogelijk om de optie 'verwijder cliënt' te gebruiken.
Toegevoegd:
- Een overzicht van alle nog niet gefactureerde afspraken. (via statistieken)
- Een overzicht van alle openstaande casussen. (via statistieken)
- In de agenda hebben we een uitbreiding gemaakt op de optie om alle facturen in een keer te maken. Je hebt vanaf nu de keuze uit de facturen voor de geselecteerde dag (dit was tot op heden de standaard). Daarnaast hebben we dit uitgebreid met alle facturen voor de geselecteerde maand. Dit maakt het een stuk eenvoudiger en sneller om maandelijkse verzamelfacturen te maken.
Bugfixes:
- In de vernieuwde weergave van het dossier werd in sommige gevallen doorverwezen naar de 'vorig geselecteerde' cliënt. (Update van 07-08-2019)
- Bij het toevoegen van een extra bijlage aan een factuur werd deze niet altijd meegestuurd in de e-mail. (Update van 13-08-2019)
- De link naar onze algemene voorwaarden op de website was niet helemaal goed waardoor de pagina niet gevonden kon worden. (Update van 13-08-2019)
- In een vorige update was per ongeluk de verwijzing naar de verwerkersovereenkomst komen te vervallen. Deze is weer terug geplaatst.
Release V1.19.123 (11-07-2019)
Verbetering:
- Enkele kleine optimalisaties.
- Venster bij maken afspraak verspringt niet meer voor meldingen.
- Resultaten van praktijkreview.nl zijn nu printvriendelijk
Wijziging:
- Alle facturen die worden verzonden, lopen nu via de nieuwste mailfunctie.
- In het dossier met vernieuwde weergave hebben we geschiedenis gewijzigd naar contactgeschiedenis.
Toegevoegd:
- In het dossier met vernieuwde weergave hebben we gegevens van casus inzichtelijk gemaakt.
- In het dossier met vernieuwde weergave hebben we een log van betreffende cliënt inzichtelijk gemaakt.
Bugfixes:
- Er zijn in deze update geen bugfixes.
Release V1.19.122 (28-06-2019)
Verbetering:
- Enkele kleine optimalisaties.
- Interactieve rondleiding vernieuwd.
Wijziging:
- Bij het opnieuw verzenden van een factuur, wordt de nieuwe verzendmethode toegepast.
- Instellingen voor bewaartermijnen zijn verplaatst naar de instellingen voor contacten.
- Instellingen voor 'juridische instellingen' en 'dossier instellingen' zijn verwijderd.
Toegevoegd:
- Vanaf deze update zijn resultaten van Praktijkreview.nl direct vanuit Zorglink te zien [BETA]
- Vanaf deze update is het mogelijk om 'relatiegroepen' aan te maken voor toekomstige mailings [BETA]
Bugfixes:
- In sommige gevallen werden facturen met een aparte tenaamstelling niet goed weergegeven.
- Bij enkele 'oude accounts' werd het briefpapier van de facturen niet getoond sinds de vorige update.
- Op het dashboard werden ook producten vermeld zonder voorraad, dit is aangepast.
Release V1.19.121 (07-06-2019)
Verbetering:
- Enkele kleine optimalisaties.
- Vernieuwde cliëntoverzicht nu ook uitgebreid met toegewezen cliënten
Wijziging:
- Bij het instellen van de locaties kan nu het gebruik van het briefpapier voor e-mails en print apart worden ingesteld. Daardoor wordt het mogelijk om facturen met briefpapier te mail en zonder briefpapier te printen.
- In het vernieuwde cliëntendossier hebben we de optie de optie om handtekening vast te leggen verwijderd. De pilot hiervoor was niet succesvol, waardoor we deze optie niet verder ontwikkelen.
- In de lijst met verzonden items is het filter voor 'openstaande facturen' aangepast. Vanaf heden komen hier gecrediteerde facturen niet meer in te staan, omdat daar in de meeste gevallen geen betalen voor wordt ontvangen.
Toegevoegd:
- In het vernieuwde cliëntendossier is het mogelijk dat bij het bekijken van de bestanden een nieuw icoontje te vinden is voor het downloaden van bestanden. Om de continuïteit van de algehele dienst beter te kunnen waarborgen zullen we in de komende maanden alle toegevoegde bestanden op een externe beveiligde server opslaan.
- We zijn een pilot gestart met het integreren van een beveiligde berichtendienst die ook werkt zonder het gebruik van cliëntportal.
Bugfixes:
- Na het bewerken van een cliënt in de vernieuwde weergave was het mogelijk dat je terug kwam in het vorige dossier wat je geopend had. De informatie werd wel correct opgeslagen, echter werd je teruggestuurd naar het verkeerde dossier.
Release V1.19.120 (10-05-2019)
Verbetering:
- PDF van factuur met layout 2019 heeft kleine optimalisaties gehad op basis van de instellingen.
- Datumnotatie van SMS herinneringen aangepast naar Nederlands format.
Wijziging:
- Bepalen van factuurnummering kan worden aangepast. Standaard blijft deze functionaliteit ongewijzigd.
- Het wijzigen van een dossier (vernieuwde weergave) uit de wachtlijst is vanaf heden ook mogelijk.
Toegevoegd:
- We kunnen nieuwsberichten in accounts klaarzetten om jullie als gebruikers te informeren.
- We hebben onze analyse van gebruikersactiviteit verder uitgebreid om betere planning te kunnen doen rondom updates.
- We hebben statistieken inzichtelijk gemaakt voor franchise over het gebruik van het systeem door hun ondernemers.
- Factuurnummering kan vanaf heden worden gewijzigd naar opvolging per account, of opvolging per locatie. Hierdoor kan elke locatie onafhankelijk de factuurnummering laten doorlopen. Wijziging van deze functie kunnen wij op verzoek doorvoeren.
Bugfixes:
- In de datum range stond de dinsdag 2 keer, en de donderdag ontbrak.
- In sommige gevallen konden de gegevens van het dashboard niet geladen worden.
- In sommige gevallen (factuur aan bedrijf) konden namen met speciale tekens op een factuur niet goed getoond worden.
Release V1.19.119 (27-04-2019)
Verbetering:
- We hebben een nieuwe methode gebruikt om je naar de juiste loginpagina te verwijzen indien je de verkeerde link hebt gebruikt. Hierdoor kan je browser langer onthouder wat de juiste loginpagina voor jouw account is.
- Verbetering in terugkoppeling indien foutief adres is gebruikt. (momenteel voor afspraak-bevestigingen).
- Suggestie voor archiveren van cliënten geoptimaliseerd.
Wijziging:
- Indien er foutieve adressen zijn gedetecteerd worden deze vanaf deze versie ook vermeld bij de systeem meldingen op het dashboard.
- Dossier in vernieuwde weergave informatie over cliëntportal duidelijker gemaakt.
- Bij export van cliëntgegevens UZOVI toegevoegd.
Toegevoegd:
- Aanmaken van mailing voor verzending nieuwberichten (BETA).
- Aanmaken van relatiegroepen voor verzending nieuwberichten (BETA).
Bugfixes:
- Locatievoorkeur bij cliënt werd niet altijd goed opgeslagen.
- In factuur layout 2019 werd in sommige gevallen de tekst 'Betreft cliënt' getoond indien er geen data onder stond.
- Opsomming in brieven mogelijk gemaakt.
- In overzicht met cliënten werd het tussenvoegsel nooit getoond.
Release V1.19.118 (23-03-2019)
Verbetering:
- In sommige browsers van Google Chrome werden zoekvelden aangevuld met de gebruikersnaam in Zorglink. Dit gebeurde wanneer je de inloggegevens had opgeslagen in je browser. Inmiddels hebben we kunnen voorkomen dat Google Chrome het zoekveld aanvult.
- Bij de lijst met verzonden facturen zijn de acties per factuur opnieuw ingedeeld:
Voorheen:
Vanaf nu: - Bij datatabellen worden de totalen van de actuele selectie nu in de footer opgeteld
Wijziging:
- Vanaf deze versie is onze mailfunctionaliteit met redundantie opgezet. Hierdoor kunnen we bij een eventuele storing van onze Email Service Provider snel overschakelen naar een andere provider. Deze vernieuwde methode zal in eerste instantie alleen gebruikt worden voor de afspraak bevestigingen.
- Gearchiveerde clienten komen niet meer in suggestie bij verzending beveiligde bericht.
Toegevoegd:
- Mogelijkheid om geregistreerde betalingen bij een factuur ongedaan te maken.
- Platform voorbereid om in te schrijven op onze webinars.
- Ontvangen van e-mails in Zorglink (BETA).
Bugfixes:
- Bevestiging van annulering afspraak nu verzenden op basis van instellingen.
- Indien een factuur een gratis product bevat, kon het voorkomen dat hier toch een stukprijs getoond werd.
- Een €-teken werd niet goed getoond op brieven.
Release V1.19.117 (03-03-2019)
Verbetering:
- In sommige browsers van Google Chrome werden zoekvelden aangevuld met de gebruikersnaam in Zorglink. Dit gebeurde wanneer je de inloggegevens had opgeslagen in je browser. Inmiddels hebben we kunnen voorkomen dat Google Chrome het zoekveld aanvult.
Wijziging:
- Bij instellingen van de cliënt kunnen door eigenaar nu bij de standaard locatie alleen locaties geselecteerd worden waarbij ten minste 1 medewerker gekoppeld is. Medewerkers kunnen bij het instellen alleen locaties selecteren waar zij actief zijn.
Toegevoegd:
- Vanaf deze versie van Zorglink is het mogelijk om gegevens van de cliëntportal over te nemen naar het dossier.
Bugfixes:
- Instellingen voor SMS herinneringen waren niet altijd beschikbaar.
Release V1.19.116 (17-02-2019)
Verbetering:
- Statistieken op basis van rechten nu optioneel ook inzichtelijk voor eventuele andere medewerkers.
- Indien de cliënt van een afspraak wijzigt, wordt nu een nieuwe bevestiging verzonden.
Wijziging:
- Indien een factuur aan bedrijf gericht wordt, is het nu mogelijk om (op basis van de ingestelde rechten) alle bedrijven te selecteren. Voorheen kon je alleen zelf aangemaakte bedrijven selecteren. Indien een gebruiker de rechten heeft tot alle gegevens van contacten, kan deze elk bedrijf factureren.
Toegevoegd:
- Snippets voor cliënten werken nu ook voor bedrijven.
Bugfixes:
- Afspraken met de status 'Geannuleerd' worden nu niet meer getoond op het dashboard.
Release V1.19.115 (09-02-2019)
Verbetering:
- Snellere laadtijden kunnen realiseren voor cliëntenoverzicht.
- 2FA voor gebruikers via sms alleen kunnen activeren indien 2FA überhaupt actief is.
Wijziging:
- BTW-rapportage bevat nu alleen relevante BTW kolommen. 6% wordt niet meer getoond wanneer geselecteerde periode na 1 januari 2019 is.
- Indien een PDF van een factuur niet in de bijlage kan worden toegevoegd, zal een extra link in het bericht worden toegevoegd waarmee de cliënt een factuur alsnog kan downloaden.
Toegevoegd:
- Extra opties voor doorsturen naar boekhouding. UBL2.1 & alleen PDF als optie.
Bugfixes:
- Fix voor melding verschil in factuurregels indien procentuele korting is toegepast en het totaalbedrag boven €1.000,- kwam.
Release V1.19.108 (22-01-2019)
Verbetering:
- Optimalisatie weergave van instellingen locaties
- Optimalisatie weergave van instellingen gebruikers
- Kleur van agenda beter verwerken in overzicht gebruikers
Wijziging:
- Melding limiet cliënten alleen bij eigenaren van accounts tonen
Bugfixes:
- Fix voor het openen van beveiligde berichten in een cliëntendossier
- Fix voor melding verschil in factuurregels indien procentuele korting is toegepast
Release V1.19.107 (19-01-2019)
Verbetering:
- Voorkomen dan onjuiste facturen (totaalbedragen) verzonden kunnen worden. Nu naar tabblad aandacht vereist.
- Autocomplete uitgeschakeld voor 2-stapsverificatie en zoekvelden
- Storingen iDeal niet meer in heel systeem tonen
- Meldingen op dashboard tonen
- Logging uitbreiden voor facturatie
Wijziging:
- Toevoegen van contacten mogelijk laten wanneer aantal clienten is overschreden
- Mobiel nummer voor 2FA duidelijk vermelden bij gebruikersinstellingen
- Instellingen locaties overzicht volledig vernieuwd / vereenvoudigd
- Instellingen gebruikers overzicht volledig vernieuwd / vereenvoudigd
- BSN visueel kunnen uitschakelen
Toegevoegd:
- Suggestie voor archiveren clienten activeren
- Start met inzicht in afwijkende gegeven dossier en portal
- Nieuwe factuur templates voor iedereen beschikbaar
- Mogelijkheid toegevoegd om openstaande facturen als praktijk direct te voldoen.
- Wachtlijst cliënten uitgebreid met datum van plaatsing op wachtlijst
Bugfixes:
- Fix voor tonen nieuw BTW-laag tarief op factuursjabloon VBAG